Friday, April 16, 2010

hari rabu itu kan...

weyy2, aku nk cita pasal hari rabu hari tu. hmm. hari ni hari jumaat. it mean dah 2 hari aku simpan spya xtulis di sni. so skrg aku cita yee..:)

pagi- kami ada sesi brgambar untuk mjlh sekolah! mmg syok thp meletup aku. tp yg xbrpa bes tu aku pkai tudung taun lps. nmpk kontra, tudung tu dh buruk. aku xtau yg haritu kna tgkp gmbr. sedeh sggoh. =(

wktu balik- aku yg dlm kelaparan menolak ajakan ain utk pegi bertugas pkul 2-3 ptg. aku mls la, dh la bru kluar kls, pstu nk p brtugas kt pss yg ada bnyk buku. wuwuw, penat tau dk! apa slhnya aku mkn dlu, rehat2, smbil usha org? hehehe. :)

petang- bila aku smpai pss, aku pnya pulun dok tarik pntu library. tgk2 ada adik f1 sblh aku kta "kak, cuba tgk. library tutup," hampa perasaan aku. dh la aku cpt2 mkn mee goreng. smua plosok dlm mulut. hlg keayuan gadis mlyu trakhir aku(slma ni mna ada keayuan tu pun!) hahaha! tp yg malu psl dpn dzul! eheh, malu dehh:)

bila aku smpai kt block form 2, aku jmpa ain. habeh aku beleter kt dia..
aku:wey! awt hg xbgtau aku pss tutup?!
ain:aku cri hg tdi. sbb nk bgtau la. sorry3!
aku:huh, penat aku pi ja!
ain:alolo. jgn marah. wan cri hg.
aku:tau. aku jmpa dy tdi.

sesi tu habis bla wan pggey aku ajak p beli air. kt hujung kntin tu aku nmpk dzul tgh tggu afif utk p men ping pong. setianya.. i wonder mcm mna la setia dia dlm prcintaan. eccey, melebih plk aku ni. hehe. aku pun ada ping pong! tp kna p kls tmbhn cg atiqah. xpa la, lgpun nk dkt ujian. aku msti sukses! kls tmbhn dia kli ni pun lbih fhm.

pkl 5- habeh ja kls cg atiqah, aku tros p ambil ping pong pnya set and meluru p dewan. msa tu afif dgn dzul tadak, dpa p bli air. lega hati aku, stg dzul jmpa aku dlm dewan, sah dia lari. bencinya dia kt aku. apa slh aku, wey? afif ajk aku lwn ping pong dgn dia, aku pun ok sj. dia jdi jemu men dgn aku sbb aku bkn rety men. sede gila. dia kta men dgn wan pun jdi jemu. dedua xrety men.

last2 afif ajk dzul men. dpa pnjam bola aku. aku dgn wan jdi pemerhati setia skli gus bljr cra nk men dgn betul dripd afif dn dzul. wan kta,
wan:aku tkut tgk dzul men.
aku:awt wey?
wan:dia mcm nk mkn bola tu. tkut!
aku:haha. bodo la. tgk ja la. afif men cena?
wan:biasa ja.
aku:dzul obses kot.
wan:hahahahha!

ada skli ni bola tu melantun kt tmpat aku dduk. aku pun pkl la dgn racket aku. trkna lngan dzul. dia usha aku, tp xnmpk cm mrh pun. nk kta THANK YOU ke? hehe. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...