Monday, August 30, 2010

i'm back!

todiaa, aku hilang tiga bulan. gegeh bebenor aku ni ek? ala, bukan ada orang tunggu pun aku update. depa semua mana tau yang orang macam aku ni ada blog. memang tu la niat aku. aku tak suka orang len tau kisah hidup aku. i mean, orang yang tak dikenali. aku buat blog sebab aku nak luahkan apa yang aku rasa. dan luahan ini tak boleh buat dalam realiti, nanti jadi konflik. (hah?konflik?)

haish, nak cerita apa? aku bukan tengah tension pun. kalau tension-tension banyak la cerita. dah la sekarang pun nak dekat 2.30 pagi, ni kalau kantoi dengan bapak aku dok men facebook dengan tuleh blog, sah-sah kena ganyang. tapi kalau pikiq-pikiq balik, kantoi dengan bapak aku lagi selamat daripada kantoi dengan mak aku. satgi mula la mak aku melalut dok buat pasrah. macam-macam la ayat yang keluaq, tapi yang sure ayat stai power. buat aku nanges jaa satni.

bulan posa ni stai tak syok sama. aku rasa bosan gila. kelas pun macam haram gi, subjek semua tak syok kecuali seni. kawan kawan pulak toksah cerita la. yang tak posa tu, bole dok makan dalam kelas. even depa makan karipap murah pun, aku yang tengok ni rasa macam nak rabut karipap tu. (ni la orang kata iman tak kuat)

cakap pasal iman, aku teringat imam. (whats the point?)
hari tu, ustaz aku ada cerita pasal imam. dia kata jumpa cerita ni kat internet, tajok dia TOK IMAM KENA LIWAT. aku dengan wan dah mula sokseh sokseh kutuk, awat ustaz baca cerita lucah ni? dah buang tabiat pa?

sebenarnya cerita dia macam ni, ada sorang budak. nama dia ali. bapak dia abu. pak abu ni garang orangnya sampai bila dia jeling, ali dah tau yang ali salah. nak jadi cerita, ada satu malam depa dua beranak pi semayang terawih. dok saf paling depan sekali. ali ni dok betoi betoi belakang pak imam. pak abu dok sebelah ali la. satu part rukuk ni, kain pelikat pak imam ni masok celah bontot pak imam. ali kesian, sat gi pak imam ni gabai pulak. dia pun pelan-pelan tarik kain pelikat tu. time tu jugak, pak abu nampak. dia jeling ali macam nak rak! ali yang dah sedia takot, dia jolok balik kain pelikat tu masok!

oh,tidak! pak imam telah ternoda! =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...