Friday, September 24, 2010

aku tak faham.

aku tak faham kenapa gay dengan lesbian wujud kat dunia ni? best sangat ka? eei, bagi sejuta pun aku tak rela. tambah tambah kalau dengann kawan sendiri.(aku really maksudkan wan,haha) eeyiu, geli stai halal(adawiyyah dengan mila punya word).

aku tak faham kenapa perlu kapel sebab nanti break jugak. kesudahannya dapat diagak. tapi fine. remaja memang selalu dikaitkan dengan cinta. aku pun sama ja. but i wonder, kenapa aku takdak boyfie ha? huh, kalau wan dengar soklan ni, rasanya dia akan jawab cam ni ,"sebab hg gegeh,"

aku tak faham kenapa budak budak akan cakap "tak mau kawan sudah, balik balik kena ludah" hah? maksud dia ni apa? ada yang boleh bagitau? seingat aku, time aku kecik kecik, aku tak pernah sebut langsung ayat tu. tapi kalau terbukti aku ada menyebut jugak, sorry , my bad. haha!

aku tak faham kenapa pompuan dikira lemah. kenapa pulak?! bukan ka sekarang ni zaman makin maju, pompuan pun boleh pa jadi macam laki. hesh, takkan asal nampak pompuan, nampak sekali perkataan LEMAH. eeei, sapa kata camtu, aku bunuh dia.

aku tak faham kenapa pompuan jadi gedik. huh, ni la kelemahan pompuan. gedik. aku tak puas hati sebab pompuan gedik selalu dapat apa yang depa nak. aku tau, sapa kata orang gedik maksudnya dia la gedik. FINE, aku gedik juga. tapi aku tak dapat pun apa aku nak?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...