Wednesday, June 1, 2011

I just...

Asalamualaikum and hello peeps!
Argh. Kepala aku berat sangat macam tembikai masak, tunggu masa nak belah pastu makan ja. Haha. Okay penat sangat harini.

1. I just habih merajuk dengan ayah aku sebab kereta dia masuk workshop tadi. Ala, macam mana dengan reunion aku Jumaat ni? Aku nak pi sangat, nak jumpa member lama! Motor ayah aku pulak lain cerita dia. Kena kebas dengan stepbrother ayah aku. Haritu mai rumah aku, sembang nak pinjam motor sampai hujung bulan Mei. But now, motor tak sampai-sampai lagi -.-

2. I just habis chatting dengan Zafri. Err, dia tu budak senior sekolah aku budak form 5. Well, nak cakap apa lagi? He's a friendly person! Haha. Dia ada ajak aku tengok movie Sabtu ni. Seronok chat dengan dia tadi, aku asyik gelak depan skrin laptop ja. Mak aku yang tengok pun macam Errr... -.- What happen to my daughter? Dia friendly, penyayang dan baik I guess. He loves his girlfriend much. Congrates Kak Dina sebab dapat Zafri yang gila-gila tu :D He's a handsome guy yeeah.

3. I just finished promoting my blog to my friends. Harap depa semua sudi nak follow blog ni dan baca post aku yang macam budakbudak ni. Kan? Say yeahh.

4. I just menyemak kat status Syamira yang berbunyi OKEYY,CERITA KARAK BOLEH TAHAN LAWAK. Aku dan Afif menyemak bersembang hal yang takdak kaitan dengan movie Karak. Taktau Syamira marah tak kami menyemak kat wall dia. Hehe.

5. I just makan ayam cecah sos cili. Sedap. Dan cepat habis -.-

6. I just habis chatting dengan Zairee and he promoted me a video. Its a cool video and you guys should watch it! Try click ni :

http://www.youtube.com/user/TylerWardMusic#p/u/49/p7kIKkqhn0k

7. I just baca blog Kak Aqlyma : http://www.thatpinetree.blogspot.com/ . Suka baca dia punya survey tu. She's becoming more popular right now because of her clean blog. Blog dia tak crowded, simple dan attractive. Congrates Kak Aqlyma.

8. I just pakai conditioner Feather tadi. Haha.

9. I just baca novel melayu cinta-cintan bertajuk Kau Kekasihku karya Anis Ayuni. Best, tapi kesian kat heroin dia. Pi beli novel ni pastu baca. Hehe. Then jangan lupa sambungan dia yang bertajuk Bayangan Rindu. Dimana, novel Bayangan Rindu ni menceritakan tentang adik kepada hero yang dalam novel Kau Kekasihku. :D

10. I just finished stalking him :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...