Thursday, October 7, 2010

majlis penghargaan PSS =="

asalamualaikum aku dahulukan ! yo!

fuh fuh. aku takot gila. awat la Kartini ni, sesuka hati dia ja masukkan nama aku dalam senarai budak yang nak buat persembahan masa majlis penghargaan nanti(12 oktober 2010)? pelik jugak, bukan suruh bersajak ka,berpantun ka atau bersyair? tapi dia suruh aku nyanyi!

nasib ada 9 orang walaupun aku consider tu sebagai bilangan yang sikit sebab tak sampai 10 orang.(even satu ja lagi=.=") aku ingat nak masukkan Ain Fatihah untuk penuhkan kuota. Haha, biaq padan muka dia! tapi aku tak boleh buat camtu, sebab dia AJK Sambutan yang akan sambut cikgu terutama pengetua di pintu gerbang Hotel Swiss Inn(rasanyalah).

Ok, jom cerita pasal lagu yang aku kena nyanyi. masa perjumpaan untuk audition tu aku takpi. ni semua atas nasihat Wan dan pujukan Ain Fatihah yang kejam tu. huahuahua, aku takpi jugak haritu. dan cikgu Ashida marah aku. tak la marah sangat, just ada la nada geram tu.

Jadi depa dah decide lagu tanpa tanya aku yang pro pasal lagu Inggeris ni.(cewah!!perasan gila!) Lagu Never Had A Dream by S Club 7. mula mula aku takk tau lagu ni. tapi aku dengar advice Carol supaya balik nanti cari lirik dan dengar kat youtube ja. As you know, aku dah cari. Best gila, macam kisah cinta aku dengan Afif yang tak kesampaian.(Aiseh!)

Ala,forget it. Afif tak suka aku pun. Tapi macam dalam lagu tu, ada satu part ni dia kata EVEN THOUGH I PRETEND THAT I MOVED ON, YOU'LL ALWAYS BE MY BABY. Aww, romantiknya! Hahaa, apapun jadi, dia tetap crush aku :)

Lagu yang seterusnya ialah Fifteen by Taylor Swift. Lagu ni berkurun dah. aku suka, bukan tak suka. tapi tak ke rasa lagi better nyanyi lagu Taylor yang baru punya? Lagi gempak, menarik dan da bomb! aku buat permintaan nak tukar lagu. Nanti aku beli karaoke album Mine, aku bawak kat depa. Senang cita.

Ka nak aku beli album Muse? Haha, stai kena nyanyi Neutron Star Collision sama. Ish, macam lawak ja!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...