Thursday, March 10, 2011

I'm not in mood :/

Seriously,I hate her.Tapi tak ada reason.Hah,taktau kenapa aku ni jahat sangat.Aku ni hipokrit gila,depan dia senyum baik tapi belakang dia kutuk habih.Sebab?Sebab I hate her laa!

Sebenarnya takda sebab pun aku nak benci dia.Aku cuma benci!Tak boleh nak kata apa dah -.-

Dia macam menunjuk-nunjuk yang dia boleh ada AHSL!Nak tunjuk sangat kenapa?Aku tau aku tak boleh macam dia,kapel dengan AHSL,disayangi AHSL,ditemani AHSL dari awal pagi sampai balik.Tapi aku tak suka nak tengok pemandangan macam tu kat sekolah setiap hari!Aku ulangi,aku TAK SUKA.Kenapa dia harus panggil AHSL,my honey?Hey,he is not going to be your honey forever!The moment he dumped you,you can't do anything.I know it will be very rude if I say I am so glad if he dump you.But yes,I am very glad.Sorry to say.

Ohh well,siapa la aku nak jeles kan.Aku bukan ex-gf AHSL,aku bukan kawan AHSL dan aku bukan pernah cakap pun dengan AHSL!Aku tak ada hak pun nak jeles,tapi aku betul-betul jeles sekarang.Aku frust,sakit hati dengan perempuan tu,tak boleh tengok muka dia!

Rasa macam mana eh?Macam ni,nak pi toreh-toreh muka dia sambil jerit,bagi balik AHSL kat aku!Kenapa ambil dia?Budak lain tak boleh ka?Dia kan cina,cari la budak cina.Kenapa cari budak melayu?Apa yang AHSL ada,yang takdak kat budak lelaki cina yang lain?If you want more,chinese student kelas I pun banyak.Pilih ja,but please not AHSL :'(

I am begging so badly.Please :'(

p/s : Harap maaf readers,aku tak dapat nak post apa yang lebih baik dari ini buat masa sekarang.I'm not in mood,sorry.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...