Saturday, March 12, 2011

Suatu masa dahulu XD

Suatu masa dahulu,di Makmal Jahitan SMK Ibrahim pada tahun 2011, dua orang pelajar 3a7 yang bernama Nur Farhana dan Wan Nurnisa Atikah sangat bosan apabila Cikgu Kemahiran Hidup mereka mula bercerita yang tiada kaitan dengan subjek Kemahiran Hidup.Nur Farhana mula mengeluarkan sehelai kertas A4 dari failnya yang berwarna merah-kelabu.Dia mula menulis :

Farhana : WAN buat CACAT :p
Wan : Itu orang panggil refleksi ARGH !!!
Farhana : Atau bahasa kasar dia,CACAT :)
Wan : Jangan la wey,gabai tau.Kalau Encik SemutSemut nampak taktau la nak kata pa.
Farhana : Acehhh,nak nampak suci depan dia.Pirahhh.
Wan : Nampak suci apa pulak.Macam pa lagi tadi.Huhu..
Farhana : Hg nak kata hg tak suci la ni?
Wan : Tak la.Ayat ang pelik sangat!Kesian kat aku skit pa.Dah la The Mighty-man's Friend pun usha masa dok nyanyi Grenade!
Farhana : Betoi,dah la gila tahap mati masa tu :)
Wan : Pastu tetiba jumpa Encik SemutSemut,mau tak gila -.-
Farhana : Gila sewel,sengal,pulun sikit jaa.
Wan : Dia nampak tak ang rasa?
Farhana : Nampak tapi buat tak nampak kot?
Wan : Encik Iguana pun ada.Haiseh.
Farhana : Malunyaaaa.
Wan : Nasib tak terjerit nama dia.Kalau la kan,aku lari tak cukup tanah beb.
Farhana : Tak cukup Tanah Malaya?
Wan : Yaaa.Tepat sekali tuu.Dengan ada The Mighty-man's Friend segala an kat situ.
Farhana : The Mighty-man's Friend hensem!
Wan : Tau takpa!Wuuut!
Farhana : Baru semalam aku stalk apa yang dia tulis kat wall gf dia.
Wan : Jeles,jeles,jeles!Besday dia bila?Ang check it out tak?
Farhana : Tak la pulak.Haritu aku nak check it out besday Mr.DevilYou tapi dia tak tulis.
Wan : Owosh.Lagutu lak.Nasib Encik SemutSemut tulih.Kehkeh.Dulu aku simpan tau number fon dia sekali besday,tapi delete baru-baru ni pasal aku tak pernah mesej dengan dia pun -.-
Farhana : Haha,apa kata ang kacau dia macam ang jon aku pasal Yus tu?
Wan : Maksud ang?
Farhana : I mean,mula-mula call dia.*Miscall.Lepastu kalau dia text hg,ni sapa.Hg kata la merapu-rapu.Kacau ja.
Wan : -.- Nanti dia meluat,rijek aku teroih.

Nantikan sambungannya,hanya dia hanaeisya.blogspot.com :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...