Friday, March 11, 2011

Merentas Desa !

Asalamualaikum.
Hah,dah lepas beberapa hari,baru nak tulis pasal merentas desa.Baiknya aku.Hahah :D Hmm,ya la,sekarang baru ada mood.Haritu sebok melayan perasaan frust.Oh lupa,don't worry guys.I'm really fine right now.I can survive.Hahha.*Cehh,padahal orang tak kisah pon pasal dia.Kehkeh :D

Awal pagi tu aku sengaja suruh ayah aku hantaq aku awal.Saja aku datang sekolah awal sebab aku suka,semangat gila nak merentas desa!Kalau datang dengan bas,sampai pukul 7.25 pagi.Nak jalan pi blok aku,naahhh.Memang awal gila pon kan?Heish :/

Aku duk ja kat kantin.Lepastu jumpa Adriana.Hahah,lega.Kalau tak,sembang soreng la aku.For your information,aku memang suka cakap soreng.Aku tau takdak orang kat situ tapi aku cakap jugak.Lepas aku cakap soreng,baru stress aku hilang.Hah,macam tu laa.Sila try untuk kepuasan hati.This message is brought to you by,Nur Farhana :D

Daripada Adriana dengan aku jaa,membiak lagi ramai beb!Ada Adawiyyah Super,Amiela,Wan,Aimi,Aida,Aisyah Azmie,Dalia,Umi pastu ada lagi lah.Lupa dah.Sorry.Dalam dok gelak-gelak tu laa,aku nampak AHSL.What?Dia rumah Sultanah?Great!Tapi tengahari tu dia pi main bowling.

Perhimpunan!Seriously,Adriana lupa tutup song's player kat phone aku.Masa tu,tengah jalan lagu Careful-Paramore.Nasib baik aku perasan masa otw pi tapak perhimpunan.Tapi memang nak dekat dah dengan Cikgu Noraziah.Kantoi la kalau cikgu dengaq.Cuba bayangkan,masa tengah baca doa,tiba-tiba terdengar,

You can't be too careful anymore!Cuz I'm waiting for you!

Kalaulah terjadi benda tu,aku rela lempaq henfon aku,biaqla nak pecah ka apa -.- Heheh,bukan ka lagi kantoi,aku yang bukak lagu tu? :D

Waktu senaman tu yang tak tahan sekali.Aku memang macam ni,kalau lari ka,merentas desa ka,tak suka strech up dulu.Lepastu,mula la mengadu sakit kaki laa,lenguh tangan laa,penat.Heish,sungguh kebudak-budakan.Adakah ini ciri-ciri senior yang baik untuk dicontohi?Tidak?Ya,betul! *Merapu -.-

Aku strech up la jugak.Entah kenapa time strech up tu aku gila sikit,tonggek sana sini.Ikut suka aku ja.Yala,stai aku nampak sama apa yang cikgu duk buat kat depan tu.Aku pun,strech la suka hati kepala hotak aku ja an.Dan yang paling penting kena habaq,aku ter over tonggek sampai baju aku terselak.Bagus kan?Lepastu masa tarik nafas dan aku pusing belakang,nampak Mr.DevilYou sedang merenung tajam dengan 'mata mabuk' dia tu.Oh gosh!!!Malunya!

Aku harap dapat hilangkan ingatan dia pada hari tu.Biaq dia lupa nama dia,dia anak sapa,kawan dia sapa,dia sekolah kat mana,apa yang dia tengah buat dan semuanya la.Yang sure,dia kena kata Siapa Farhana? Time tu,aku mengurut dada lega sebab sihir aku bagi dia hilang ingatan menjadi 100% :D

Cikgu Mat Saad kira macam ni : satu,dua,lapan. satu,lapan. satu,dua,tujuh,lapan.
Dan aku macam : -.-
Again macam : +.+
And so on macam : =='

Hahha,sorry cikgu :D

Hah,part lari tu yang best.Cehh,awal-awal lagi dah janji dengan Wan nak lari sesama.Tengok-tengok dekat roundabout tu aku dah lupa pasai Wan,dan aku terus lari meninggalkan semua kawan-kawan aku.Hakikatnya,aku lari soreng!Seriously,aku lari soreng selama tiga tahun merentas desa di SMK Ibrahim!Sungguh aku tak percaya.Kahkahkah :D Lepastu bila dah sampai kat garisan penamat,semua geng aku tak sampai lagi.Jenuh hingaq depa kat aku sebab aku tinggal depa nun jauh di belakang :D

Aku tak dapat medal pun.Cuma sumbang mata ja.Orang terakhir yang dapat medal untuk kategori perempuan junior,Amy.Aku tengok muka dia macam tak berbangga ja.Ya la,aku faham.Number 20 nak bangga buat apa.Tapi kalau aku jadi dia,aku dah bersyukur gila.Kira besar rahmat dah la tu!Dapat medal!

Nii,gosip-gosip.
1)Orang kata Afif naik pentas amik medal sebab nak buktikan kat AWEK dia! Ceewahh,Afif.Aku bangga dengan hg bro!Teruskan usaha untuk memikat siapa jua pompuan tu.I'll support you :D

2)Berita AHSL kapel dengan Miss Q tidak disukai ramai!Sebab apa?Sebab AHSL hensem sangat.Hahh :D

3)Dengaq cerita Doob Afiq ada gf baru!Sapa?Taktau laa.

4)Aku terhantuk tiang tiga kali pastu mengaku tak sakit depan orang.Padahal,sakit terketar-ketar weh.Macam kena parkinson.(Ini bukan gosip)

Okay,gotta go.Enjoy!

p/s : Syed Jan menang dengan Sultanah!This is fucking great!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...