Sunday, February 27, 2011

Sunday yang bernama ahad :D

Ahad, 27 Februari 2011.

1) Aku sampai awai pagi ni tapi lewat pi perhimpunan pengawas PSS sebab jam rosak =='

2) Kali pertama Puan Soon panggil aku sebab qeja math tak lengkap. Ada latihan tertinggal masa aku absent haritu. Hish, tu la pasai aku benci bila tak pi sekolah.

3) Ustaz Shukri macam nak attack aku sekali kalau tanya soklan apa-apa. Dia actually selalu attack Dalia. Tapi entah kenapa tadi Ustaz dok tengok aku. Ketaq bak hg.

4) Masa rehat, Abang Hensem Seluaq Londeh (AHSL) senyum kat aku! Oh how I love him! < 3 !

5) Cikgu Siti Azura tak mai masa kelas sains. Oh heaven! Tapi aku perabis qeja BM yang tak siap lagi. Dah hilang semangat meronda sekolah =='

6) Waktu BM paling tak syok sekali. Cikgu qeja dok suruh kami buat qeja. Buku rujukan pon takdak ! Ish ish anak pakcik Fazil ni pemalas betoi :D

7) Wan tak hantaq buku Composition/Summary sebab dia TAK BAWAK. Sengal la pompuan tu, macam mana buku yang sebegitu besar boleh tak bawak ?

8) Aku hantaq buku Composition/Summary lambat 10 minit sebab qeja tak siap. *Kehkehkeh, kata orang dia pun sama :D

9) Sivik-the worst subject. Tambah pulak cikgu dia yang errr. Heii geram betoi, rasa nak ponteng jaa =='

10) Balik tadi tak sempat makan sebab memang tak cukup masa. Kurang asam betoi, LAPAQ tau dak =='

11) Kami nasyid tadi. Cewahhh, aku naik stage la! Terima kasih semua warga SMKI yang hadir tadi lepastu dengar kami nyanyi :D Tenkiu tenkiu :D

12) Kami tak menang pon nasyid tadi. Nevermind, who cares. *Acehhh, tipulah. Actually nak kata what the fishhhhhhhh !

13) Aku tak bawak baju PJ untuk salin. Dah la balik naik bas pukui 7 malam. Tak guna betoi.

14) Mr. DevilYou try nak communicate dengan aku tapi aku lari. Tak boleh tengok muka dia. Bak kata Syamira yang naib johan syarahan agama tadi, MUKA MINTAK PENAMPAQ !

15) I really love my shawl :D Ngehngeh, syiok sendiri la pompuan ni =='

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...