Monday, January 17, 2011

Dia terlalu sibuk untuk itu :')

Kan best kalau dia care pasai aku. Alo toksah tipu la kalau kita tak seronok oreng amik kisah pasai kita. Tapi kalau oreng yang ambik kisah yang dah sampai tahap penyibok antarabangsa tu memang dah lama tunggu penampaq kan? Ahahha :D

Hari aku akan jadi indah bak taman permai aman damai ...

1. Kalau dia kata ehh hg free tak esok? Kalau ya nak ajak pergi tengok cita Khurafat.

2. Kalau dia datang jumpa dan kata oihhh tak jumpa hg pagi pagi rasa tak segaq nak belajaq.

3. Kalau dia pesan balik nanti tunggu kat bawah pokok tu tau. Nanti aku singgah kalau sempat. Kalau nak balik dulu balik la, kesian pulak nanti tertinggal bas.

4. Kalau dia tegur aku masa aku tengah pebetoi tudung takpayah pebetoi dah la. Senget senget pun hg tetap comei. Cehhh :D

5. Kalau dia text pagi pagi sebelum pi sekolah jangan lupa sarapan nanti sakit perut.

6. Kalau dia serbu aku awal pagi lepas perhimpunan untuk tanya pengsan tak masa perhimpunan tadi?

7. Kalau dia jumpa aku time balik dia soal siasat hari ni budak mana kacau hg? Mai nak pi tabuh buang dalam longkang.

8. Kalau aku cakap nak stayback dia akan balas nak aku teman hg ka? Stayback kenapa? Dengan sapa? Duit cukup tak, kalau tak cukup nak tambah.

9. Kalau dia kata macam mana pelajaran hari ni? Ada yang susah eh? Mai nak tengok, insyaallah buleh tolong.

10. Kalau dia cakap Zohor dah masuk ni. Hg buleh semayang tak? Kalau buleh, jom semayang sekali.

Tapi ni imaginasi ja. Kalau betoi rasanya dunia memang dah akhir zaman. Ahahha :D Sebab apa ya? Sebab dia terlalu sibuk untuk buat benda benda bodo kat ataih ni :')

3 comments:

  1. ceeee...esk ak suoh dya bwt mcm kt atas tu..

    ReplyDelete
  2. ikhwan ; ahahhha. aku rasa yg number 7 tu. macam la ada orang kacau aku. aku kacau orang ada arr.
    mad ; toksah gatai, aku tabuh hg masok longkang buang :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...