Friday, January 14, 2011

Don't ever look for trouble again.

Salam sejahtera :D *Cikgu Jum punya style.

Okey anda tertanya-tanya kenapa tajuk dia Don't ever look for trouble again ? Cepat buat perhimpunan, baris elok elok sini, nak kasi story sikit :D

Hari Khamis lepas, 13 Januari 2011. Kami keluar kelas lewat sikit sebab cikgu BM kami tuu, ala malas nak kutuk. Ingat azam! *Cehh pulun :P Now aku nak tanya, sapa tau port rehat Hanawana Gang ? Okay sapa tau terima kasih kerana tidak mengganggu ketenteraman kat situ. Sapa yang taktau tu mai nak habaq. Erm yes yes dekat hujung kantin, dekat dengan single sink kat kafe tuh. Tau? Kalau tak sure lagii yang mano satu, Isnin ni mai la tengok sendiri :)

Memandangkan kami lambat sikit hari tu, bila sampai kat port kami, ada oreng duduk. Ada laa botoi ayaq 3-4 biji. Ada jugak fail pendaftaran I think kat atas meja tuh. Aku dah start :-

Aku ; Weh Wan, ada oreng la :'(
Wan ; Hisy, kita beli makanan ringan dah la?
Aku ; Jom.

Tetiba Syazani dengan lenggang lenggoknya yang super stai mai kat kami. Besa la dia selalu tunggu Farihin dengan kami. Lepaih Farihin mai, dia blah ar. Syazani teruih kata,

Syaz ; So what ? Duduk ja la. (sambil tolak semua botoi botoi ayaq tadi pi kat hujung meja)

Cehhh stai kan Syaz? Aku kagum! =='

Aku, Wan dengan Farhana Amir pun duduk buat selamba ikut suka hati kami ja. Cehh dah senior duk buat pulun kan? Itu la kami ==' Farhana Amir ambik fail pendaftaran tu lepaih tu dia bukak satu page ke satu page. Baru la kami tau ni geng budak form 1 yang ambik tempat kami ni.

Farhana Amir ; Weh aku kenai budak ni. Raja Farah. Dia junior aku kat convent dulu ah. Gedik sikit, pulun dan semua yang berkaitan la.
Aku ; Uhh, memang padan la kalau kita buli macam ni kan?
Wan ; Hahahaha. Okey okey kita tunggu depa mai.

Aku semangat terok nak buli nih! Maklum la selama ni punya baik tahap karma tak pernah buli budak junior. *Tipu tipu tipu. :D Ceh bila depa mai kami sengaja gelak kuat kuat buat bodo ja macam tak nampak botoi ayaq budak budak tu. Gedik pulak bila teringat balik, tapi takpa la. Rasanya depa gedik lagi kot.

Fizah, Pikah dengan Sorfina takmai lagi so ada tiga la tempat kosong lagii. Depa teruih duduk jugak, buat tak nampak kami. Juga buat benda yang sama dengan kami gelak kuat kuat macam nothing happen. Terutama Raja Farah tu la. Sungguh mencari pasai. Tibai satni ==" *Err tak rasa ka macam kami yang cari pasai?

Eii gelinya, macam rehat dengan depa pulak tapi tak nampak sesama geng. :D Yang Raja Farah tu memang dia duk jeling punya maut la dekat kami. Ala biaqla loser memang macam tu. Bila depa bangun dan jalan teruih, depa pusing belakang nak tengok kami bangun tak dari tempat tu. Ohhh untuk pengetahuan cik-cik adik sekalian, sungguh bodoh dan hodoh la bila buat macam tu.

Seriously, kakak senior yang duduk kat tempat tu pun bila nampak kami mai, teruih bangun! Okay aku maafkan kalau budak form 1 tu taktau tu tempat kami. Tapi sepatutnya depa beralah la hari Khamis tu kalau takmau cari pasai. Ni dok buat gedik sama naik jugak, memang sungguh mencari pasai kan?

Kalau Isnin ni depa ada jugak kat situ, agaknya, memang aihh. Kalau Syamira and the gang pernah nak pecahkan telur kat meja budak junior, kami pulak semestinya akan serang face to face. Kita tengok sapa berani, senoir atau junior. *Cehh belagaknya makcik ni =='

Aku admit, memang kami yang cari pasai ambik tempat tu tapi kami nak tempat tu jugak! *Ketegaqq :P

Go senior! :D

5 comments:

  1. pehh . memang otai ar budak neyy . haha .

    ReplyDelete
  2. hahahaaha . staiii gila . jgn bg muka kt budak2 form 1 ! nanti depa buat pala klau kita dok bg muka . remember that ! go senior ! hahahaha:DDD

    ReplyDelete
  3. kak aimi ; yaa otai otai :D hahha :D
    kak pikah ; go senior. hisy budak budak tu memang cari pasai jugak la kan. nak kena ni :D

    ReplyDelete
  4. ahahah. sikit sikit takpa. ah biaq pi kat dia la, pindah dah pun. :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...