Tuesday, January 4, 2011

Sejarah :')

Okay hari ni aku liat sikit nak tulih panjang panjang sebab tajuk dia Sejarah :')

Hari ni ada subjek Sejarah. Tak ingat dah pukui berapa. 11 pagi camtu lahh. Cikgu Jumratiah ajaq kami. Lerr I thought dia ajaq BM ja. Tak sangka sungguh dia ajaq Sejarah jugok. Aku tak lupa nah azam aku nak tumpu perhatian dalam kelas Sejarah dengan Geografi. Subjek lain takdak masalah nak tumpu tapi kalau mai Sejarah dengan Geo, tak dan 10 minit cikgu cakap, fikiran dah melayang bak layang layang :)

Lepas bagi salam tu Carol duduk. Lepas tuu Cikgu Jum cakap Siapa suruh kamu duduk ? Tapi aku dengan Wan dengaq dia cakap Kenapa berdiri ? Silalah duduk :D Hahha nasib baik sempat bangun balik kalau tak kena sembur sekali :D Maklum laa sound trouble =='

Kami berdiri lama jugak, dia jalan pusing satu kelas. Sampai dekat belakang sekali dia teruih komen Sampah banyak! Kamu tak bertugas ka? Itu komen yang biasa bagi kami dari Form 1 jadi macam biasa jugok semua baru mula nak bertugas. Memang kami tak bertugas pun =='

5 minit ja kami kemaih. Cehhh lawo pulak kelas dah bersih macam ni. Cepat lagii :D Lepas tuu dia tak bagi kami duduk lagii. Aih dah lebih 15 minit ni, satgi mood aku nak belajaq Sejarah lesap. Tak pasai mengelamun jauh sampai Jepun :') *Cehh kami belajaq pasai Jepun hari ni :D

Tegur menegur. Hampir satu kelas dia tegur. Mula mula Syazani. Ah biasa la Syaz, dia suka tarik lengan baju sampai siku. Dia mai tepi Syaz lepas tu komen Baju kurung lengan panjang kan? Bukan lengan pendek. Fuh pedas ja aku dengaq. Lepas tu Zi Kang dengan Shang Xinn. Pakai tie sampai atas, button up yang atas tu. Jangan bagi tie panjang sangat. Biasa la yang ni tak pedas sangat.

Then turn Arif. Senoi laa, Arif pakai Jeans ! :') Aih tindakan berani mati oleh Mohammad Arif. Buleh pakai ka seluaq ni mai sekolah? Lepas tu dia cakap apa lagi taktau. Last aku dengaq macam ni Dah basuh, bogel la datang sekolah!

Tetiba Wan nampak ***** lalu kat blok sebelah. Dia teruih mai dekat aku, nampak macam berkepit. Kami dua sembang tapi pelan sikit aa. Nak mati ka Cikgu Jum ada dekat gila dengan kami? Lepas ***** blah, Wan tak duduk tempat dia balik, buleh duk bertenggek sebelah aku. Bila Cikgu Jum mai kat kami dia cakap Hat kamu dua ni kenapa berkepit? Kembaq? Kembaq siam?

Nakharam malu gila :/ Satu kelas gelak terkekek kekek macam tak mau berhenti. Tak guna Wan.. dia bagi aku gabai dua hari dah tahun 2011 ni. Hg tengok weh esok kalau rajen aku bagi hg gabai =='

Ramai lagi yang dia tegur. Lepas 20 minit camtu baru dia ajaq. Oh yes sebelum duduk tu dia kata sapa dapat A tahun lepas utuk Sej duduk. Cehh Wan dengan bangganya duduk. B pulok duduk. Lepas tu C dan D. Akhirnya tinggal aku, Ku Azreen dengan Muiz. Caih malu keturunan betoi. Dia tanya Azreen dulu dapat berapa. 58 kot. Lepas tu Muiz. Muiz mana ambik exam haritu. Dia absent. Kalau kamu ambik kertas Sejarah pada hari yang kamu absent tu, kamu rasa apa result kamu? Dan jawapan Muiz Saya failed.

Turn aku pulok, aku jawab punya kuat 52 cikgu! Sungguh tak malu :') Cikgu tanya folio berapa. Kuat jugak aku jawab, 15 per 20 cikgu! Cikgu angguk angguk lepas tu cakap Jadi problem kamu kertas Sejarah tu ja la ? Aku pun angguk jugak :D

Aih malunya :/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...