Thursday, November 25, 2010

Bad taste dearie..

Hey guys :D
Uh,aku dah selamat dari sakit perut yang kritikal tu.Terima kasih kepada minyak balm CNI.Hee :) Dan kepada mak aku jugak.Hmm,tak sangka aku dah masukkan 10 entry dalam bulan November ni.Entry ni yang ke sebelas.Selalunya setiap bulan ada lebih kurang 3 atau 4 or worst,satu ja.==" Sungguh menyedihkan.

Okay,dalam entry ni sepatutnya aku hot.Bukan hot=menggoda,hot=marah! Yala,selama ni aku tak pernah dengar orang kata camni kat aku.Member kat aku ni bad taste!Dan semua taste aku sungguh ketuaan.Its mean taste aku untuk orang yang tua dan matang.Urgh!Buktinya depa tengok dari:-

1.Baju.
Aku suka pakai cardigan labuh dengan dress.Dan member kata baju camtu selalunya orang pregnant ja yang pakai.Omg,aku rasa suck gila!Tapi untuk ubah style aku tu memang mustahil,aku suka cardigan!And aku suka dress!Huh,tapi pada pendapat aku la,kalau pandai bergaya dengan baik,kita takkan nampak tua.But member still kata camtu.Kadang kadang aku biar ja pastu kata : so what? Aku suka baju ni :)



2.Warna.
Member kata warna warna feveret aku semua untuk orang yang tua dan matang.Ish ya ka?Aku suka coklat gelap,kuning,hijau dan merah.Ada satu hari ni,masa tu kami exam BI.Tapi sebab kami dah study untuk tu dan ingat kami pandai sangat,so kami sembang pasai kahwin.Tetiba Syazani tanya aku : Farhana,nanti hg kahwin nak pakai baju kaler apa?Aku jawab la coklat gelap.Pastu dia kata : What?! Farhana,it is so ketuaan!



3.Kasut.
Aku suka wedges.Dan aku tengok semua macik macik dan para cikgu kat sekolah semua pakai wedges!Uh,Wan kata camni : Haha, Farhana ada taste macik!
Huwah,gabai teroih aku.Tapi aku tak kisah sangat pasal kasut ni.Sebab wedges ada banyak style dan design.So aku boleh la pilih design yang keremajaan.Bukan ketuaan.Hee :)



Haha,gambar gambar ini semua not mine okay :D Daa,bye :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...