Tuesday, November 23, 2010

This is life :D

ello :)
Uhm,sebenarnya aku bukan larat sangat nak tulis tapi aku ada satu menda best nak kongsi.*Well bukan syok sangat actually.
Aku tengah sakit perut dengan agak parah tapi gatai tangan jugak nak tulis blog.Yes,I'm bored so aku on fb dan tulis blog.Aku rindu kerja sekolah :'(

Okey,teruskan kepada tips yang aku nak bagi.Bukan dari aku sebenarnya,dari MAJALAH ja pun :) Tajuknya KALAU INGIN DISUKAI LELAKI,ANDA PERLU...
Hahak,pasal ni ja pun.Taktau la kot kot hampa dah baca menda nih.Masa aku tengah main gunting-gunting gambar model dari majalah dgn adik aku,aku jumpa artikel ni.Terus baca dan aku agak tertarik dengan menda nih memandangkan aku ni seorang budak pompuan yg terhegeh hegeh. =="

Oh aku dah lupa pasal tips tu.Okey aku tulis sekarang,maaf kerana melengahkannya :)

1.Sikap keibuan.
Komen aku:Ya ya,mungkin jugak.Lelaki maybe akan suka kalau pompuan yg rajin layan bebudak.Tapi tak salah aku ada jugak budak laki yang tak suka budak budak.Ish ish,kesian kan?Kepada budak laki,bayangkan ni:-
Kau tengah date dengan gelfren kau kat shopping mall.Masa saat romantik kau tengah nak sembang dengan dia tetiba dia hilang.Rupa-rupanya dia pergi tolong sorang budak kecik beli lolipop.Kau marah tak?Kau dah practie depan cermin untuk bagitau gelfren kau yang kau sangat cintakan dia.

2.Keanak-anakan.
Komen aku:Hurm,tapi kalau over boleh buat lelaki menyampah weh.Sikit sikit dah la,keanak-anakan yang dia maksudkan maybe macam ceria dan happy sentiasa.

3.Menghargai.
Komen aku:Yes,kita kena hargai lelaki tapi takyah la lebih lebih sangat.Kalau takat boyfie bagi coklat satu bar,apa kes lu nak belagak dengan kawan : Pakwe aku bagi coklat :D
*Wait,adakah aku terlalu merepek?

4.Jaga penampilan.
Komen aku:Ini semestinya!Laki mana mau pompuan yang pi date pakai dress yang terkena kuah laksa+gulai+icecream?

5.Pandai berbicara.
Komen aku:Yes.Kita kena pandai cakap tapi make sure sopan dan bagi peluang untuk laki tu cakap jugak!Satgi hampa pulak melebih lebih.Terokkkkk =="

Okey aku patut berhenti.Sakit perut aku dah teruk gila.Doakan aku baik nanti.By the way,good luck yeah? :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...