Tuesday, November 23, 2010

Myself ;D

Okayyy,memandangkan aku dah melawat blog Syamira : www.nursyamira96.blogspot.com
dan blog Kak Nanda : www.owggilasaja.blogspot.com , dan aku dah baca entry depa pasal diri sendiri. jadi aku bertekad nak tulis pasai diri aku sendiri. Tapi aku taktau banyak pasal diri aku.(?)

Whatever la!Farhana,teruskan!Okeh.

1.Aku ni sebenarnya pulun dan penyibuk sikit.
2.Suka melebih lebih dalam hal yang aku taktau.Hish,aku ingat nak hindari perangai ni tapi sekarang aku rasa lebih teruk.
3.Kadang-kadang aku salahkan orang lain atas apa yang aku dah buat untuk selamatkan diri sendiri.
4.Rasa tersangat bodoh bila gabai depan budak laki.
5.Suka kata orang gila padahal aku la paling gila.
6.Selalu nak menang dalam apa jua pertandingan walau dengan cara paling kotor pun.*Ish ish.
7.Suka cari pasal dengan orang padahal orang tu tak kenai aku pun. =="
8.Pompuan bermasalah dengan TINGGI nya.
9.Aku suka kumpul duit syiling 50 sen pastu taktau nak buat apa.Last last,pi tukaq jugak duit tu jadi not kertas.Senoi sungguh =="
10.Suka dengan emotikon : ==" dan :D
11.Minat mendalam dengan bidang penulisan tapi kerja selalunya terbengkalai.*Dasar mekngot.
12.Tak makan semua jenis sayur kecuali tomato.*Tu pun lepas mak aku kata tomato tu bagi kulit cantik.
13.Obses dengan baju.*Kalau boleh semua baju aku nak ada dalam almari.Terukkk :D
14.Aku taktau pasepa aku jadi stalker dengan amik tau pasai Afif.
15.Suka terhegeh hegeh bila bercakap tentang boys.*Ini fakta,tak pecaya tanya Wan.
16.Actually aku masih tunggu seseorang hadiahkan aku Barbie Doll or Baby Alive tu.
17.Addicted dengan shawl :)
18.Malas kemas bilik tapi suka buat buat rajin bila ada orang nak mai rumah. =="
19.Suka berlagak pandai depan adik adik padahal aku ni bodo bodo jugak.
20.Tak boleh control gelak bila duduk dalam geng pastu gossip pasai orang len.*Aku rasa aku boleh menang award gelak paling kuat.
21.Mempunyai mulut yang sangat jahat kalau temper dah high.
22.Rajin buat benda yang memalukan pastu bila orang tau,menyesal habeh!
23.Never let anybody pecahkan rahsia aku kecuali kalau aku sendiri yang pecahkan.*Tapi kalau dah terpecah nak buat camna kan. =="
24.Sungguh tak faham kenapa budak pompuan minat dengan artis kpop.Sirius aku tak minat langsung.*Tapi depa hensem :)
25.Dan lagi tak faham kenapa sesetengah kawan aku obses dengan Justin Bieber.Okey,dia hensem,cute dan lagu dia best.But takyah la obses sangat.*Super jangan marah aku noh?
26.In love dengan camera dan guitar.*Taktau pasepa.
27.Aku suka cakap tapi kadang kadang aku pun tak paham apa yang aku cakap.
28.Suka masak tapi malas. =="
29.Meluat tengok orang bercinta cintan kat FB.Ni bukan jeles ka apa.Just tak paham kenapa kena tulis kat status : Sayang , thanx sebab date kita best tadi ! I rindu youuu , nanti jumpa lagi . Saayanggg you ! : macam nak bagitau yang depa baru habeh date.*Well,agak jeles sebenarnya. =="
30.Aku suka diri aku :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...