Monday, November 22, 2010

It just a weird post so I think you can just ignore it.

Erm,aku taktau pa masalah komputer aku ni.Selalu jarang kena serang virus,tapi semenjak dua menjak ni rajin ngat eh kena serang.Ni kalau bapak aku tau,taktau la jadi pa.Tapi aku boleh lepas dari masalah ni kalau tuduh adik aku yang rajin download game tak tentu hala.Tapi tak bek gak noh.Whatever la.Oh yes,masa aku tengah cari cari image cute,aku jumpa satu quote ni.Taktau apa best sangat tapi aku syok. *Terokk.


Aku pun taktau kenapa aku suka word ni.Well,actually ada byk lagi yg aku nak letak kat sini.But tetiba virus menyerang.==" Sedih but nanti aku buat lagi.Guna komputer cousin aku la best sikit nak tulis.Keyboard dia baru,wuh,syok gila tekan tekan.

Okay,aku say sorry sebab post ni agak merepek dan pelik pelik.So untuk bagi elok,aku bubuh pi gambar ni walaupun aku tak dapat kenal pasti apa motif dia dan kenapa gambar ni harus wujud kat blog aku pada masa ni?



Cun tak?Aku buat masa tengah takdak keja.Hee :) Anyway menda ni simple ja,Zi Kang like gambar ni wooh!Fuh.*Taktau pasepa syok sangat.
Hmm,taun depan aku tingkatan tiga wehh.Hawaqq,takut gila.That PMR should get lost but it never go.A little sad but aku percaya diri aku.Yakin,Farhana,anda mesti yakin!
*Ceh,ayat!

Oh yea,phone aku takboleh guna.Ayah aku tak bayaq bil lagi.Nampaknya aku dah jumpa kesusahan bila pakai line.Hish ==" Nak buat apa lagi,usha dengan muka senoi ja la bila dapat msg or whatever sebab takboleh reply.Uwahhh,bila la nak dapat balik?Oh adakah aku lupa tulis kat sini yg SIM card aku kena block?

Ceritanya macam ni, pada 14 September 2010 tepat pukul 2 setengah pagi,aku tengah berdebat dengan Wan melalui msg.Dia la dok bebai kat aku pasai aku kutuk Yusri dia tu depan depan dia.Ala,aku bukan kutuk betoi betoi pun,just lawak lawak tapi dia pulak anggap sirius.Hish,whatever la.Dah lepas pun.

Tetiba Wan tak balas.Sah sah dah minah ni tidoq terkangkang.Adehh,penat aku tunggu ja.Tapi malam tu aku tak boleh tidur so tergerak jugak hati aku nak tengok semua setting phone aku.*Apa masalah pun taktau la kan. So aku pi tukar segala pincode la apa la,pastu dah kena block.Padan muka,gatai tangan sangat!Amik kau,Farhana.

Pastu sebelum final exam aku,geng Kak Ayu,Kak Rynn,Kak Wany and more ajak aku dengan Wan pi VM,makan makan.Dan ayah aku dah bagi satu SIM baru kat aku dan line tu bayar bil bukan kredit!Huwahh,impian jadi kenyataan.Tapi mula mula aku kata kat ayah aku camni:-

Aku:Abah,satu hari ja Akak guna ni.Lepas tu Akak bagi balik besok.
Abah:Hmph,boleh pecaya ka?
Aku:Abah ni,takk pecaya anak seniri :(
Abah:Okey laa.

Tapi selepas seminggu...

Aku:Abah,boleh tak nak guna lama lagi? (Muka comei)
Abah:Eleh..haritu iya iya sangat nak bagi balik.
Aku:Tu haritu.Boleh la bah?
Abah:Hmm,ya la.Kalau abah tengok bil banyak sangat,abah tarik balik.

Dan sekarang aku rasa bil terlalu melambung so ayah aku tak bayar lagi :'( Sedih jugak tapi apa nak buat,bukan aku yang nak bayaq.Tapi mak aku kata ayah aku dah beli satu SIM lagi kat aku.Mak aku kata number bil tu tak sesuai untuk aku.Huh aku tau dah.Tapi number baru ni Celcom :'( Mesti Wan takmau msg banyak banyak dengan aku.Alahai.Sedih sedih.Takpa,aku msg dengan Dalia ja.*Merepek la aku ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...