Monday, November 22, 2010

Salah baju beb!

Hey :D
Oh yes,aku tulis ni bkn nak cerita apapun.actually aku dah tadak idea nak bagi blog aku best sikit.taktau la pa nak jadi.hmm,haritu aku pi kenduri kat perak.eh bukan haritu,semalam ja pun.hee :) awal pagi tu mak aku kena jumpa dokter.amik darah tak salah aku.pastu mak aku ada la pesan something kat aku,tapi aku tak dengar.sebab aku rasa tidur lebih indah dari pesanan :D


memandangkan ada sorang cousin laki aku tidoq kat rmh aku,so aku bangun la awal sikit.ya la,dia dgn adik aku tidoq kat bilik aku,pastu aku pulak kena hambat,tidoq kat ruang tamu.kalau depa dua kluaq nak tengok tv ka apa ka,tak ka depa kena tgk pemandangan yg sungguh indah :- aku tidoq dgn terokkk :D
dan bila mak aku balik,fuh!meletup teroih rmh aku!actually mak aku suh aku :-

1)kemas rumah.
2)sidai baju.
3)bancuh air.
4)bersiap untuk pi kenduri.

dan aku hanya menjalankan amanah mak aku yg ke-4.bila mak aku mengamuk,baru la aku buat yg lain tu.time dah masuk keta tu,mak aku tanya la pasepa pakai jeans dgn kemeja ja?aku dah la dok bebai kat mak aku sbb aku kena bt jugak kerja tu,so aku anggap soalan mak aku tu satu bnda remeh yg takpatut dijawab.aku jawab hmmm camtu ja.

Nahhhh,ayah aku taktau jalan pi kenduri la pulak!aiseh,pastu kena tepon pak ndak aku suh tunjuk jalan.rumah kenduri tu kat Ijok,Perak.tudiaaa punya jauh.dahtu bila sampai,aku terkezut.aiseh,ni kenduri di kawasan pedalaman beb!apa kes lu pakai jeans ni?!adoyai,terokkkk.tak cukup dengan jeans,pakai pulak kemeja ketat kaler merah menyala,pastu dok buat rempit kat situ.adehhh,pasepa la aku ni?

aku ingat satu ja knduri,mai mai ada lagi kot kenduri.adehh,tu la pasai.aku ingat ka kenduri kesyukuran ka apa.sebabtu aku pakai suka hati aku ja.aiseh,memang la aku ni.terhegeh hegeh.sebabtu aku buat menda nih:-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...