Saturday, November 13, 2010

Tumbok kang

aku rasa agak bahagia hari ni sebab apa yang aku nak tercapai juga. bershopping tanpa mak aku ! yeah , memang menda ni aku tunggu berzaman dan akhirnya tiba jua . huaha , best siot .

kalau shopping dengan mak aku , duit tu terhad tapi kalau dengan ayah aku , berjuta pun takpa kot . okey mula mula aku singgah billion tapi baju yang dicari takdak . tapi aku jumpa satu vest ni. material dia jeans. cun gila tapi aku tak suka sangat vest. aku lagi suka cardigan. pastu aku pi Zon Ria. jumpa seluar ja tapi time tu ayah aku tengah on call dengan kawan dia. pastu tiba tiba tanya aku,"kakak, takyah beli kat sini la. abah ada kerja sikit. nanti kita singgah Hari Hari ja nah?"

Bebai teroih aku. yala, ni kira tipu tau, tak tepati janji. tapi last last aku ikut jugak, ya la Hari Hari pun not bad la. tapi agak seksa jugak sebab parking takdak. ayah aku parking nun jauh gilaa. kena jalan kaki sampai berjuta kilometer (okey ini tipu) baru sampai Hari Hari. nahhh, amik kau.

cardigan yang aku cari takdak pulak! baju dah elok dah, cardigan pulak yang masalah. hish, tension. pastu time aku nak bayar, kakak tu kata pi la try dulu baju tu. aku takmau try tapi dia still paksa. adehhh, aku kata takmau tu takmau la. aku tau la baju tu sesuai dengan aku. tapi takpa la, untuk bagi kakak tu puas hati, aku masuk jugak fitting room. aku tak pakai pun baju tu.

aku duk dalam fitting room tu dalam 20 minit pastu keluar. lepas tu bayar. time nak bayar tu, kakak tu tanya lagi.
kakak Hari Hari: legging dengan baju ni beli kat sapa?
aku: saya la.
kakak Hari Hari: takkan besaq camni. meh akak cari yang sesuai sikit dik.
aku: takpa,saya suka besaq besaq.

okey sekarang aku rasa nak tembak kakak tu. suka hati aku la, baju besaq ka seluaq besaq ka. tu aku yang nak pakai. pasepa pulak org len yang nak pakai dah aku yang beli? hish sugguh senoi. takkan mak aku nak pakai pulak.
tak faham akuh dengan manusia sekarang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...