Saturday, November 6, 2010

It's all about today.

Heylo, asalamualaikum. hurm harini aku bangun awal sikit, pukul ehem.. adalah. takpayah tau. awal. ceh, konon! pagi pagi lagi mak aku dah teleng kepala aku sebab aku still tidoq dengan air liur basi (ini bukan rekaan).

kami keluaq pukul 1.30 sebab nak pi tengok cousin aku akad nikah kat masjid kulim, kedah. masa on da way pi sana aku adala posing sikit sikit. over jugak sebenarnya. tapi hasil dia bukan seksi sangat pun. apa pun, hampa ja la menilai noh. ambik :-




hahah. okey,tutup pasal pose seksi atau tak. oh yes, masa on the way pi sana, Husaini hantaq mesej kat aku. dia kata sori but dia kena clash dengan aku. aku terkejut sangat sangat sebab aku rasa kami tak kapel pun. you know what, clash yang dia maksudkan ialah takmau berhubung dengan aku dan tak kawan dengan aku. oh my god, aku pun tanya kenapa. aku tanya lembut lembut dan slow la, kalau dalam mood marah satgi dia kata aku ni pompuan tak paham bahasa pulak. dia bagi alasan dia nak belajaq dulu. okey, aku consider situation dia camni kot :- dia tak boleh study sebab dia asyik teringat kat aku. ya la, dia pun cakap , dia suka aku. oh my god, kiranya aku kena dump la?

aku nangis jugak. aku bercadang takmau nangis tapi takttau la,aku sebak la bila dia kata camtu. macam aku tak layak jadi kawan dia. wan marah tahap gaban jugak kat husaini tapi aku dah suh dia relax. wan tu bukan boleh satgi rumah husaini pun dia pi bakaq pa. lepas tu baru nak nangeh sebab rumah husaini adalah rmah yusri jugak. aiyoyo. okey, aku dah merepek ni. masa aku sampai kat masjid, ada ramai gila orang. pengantin nak kereta aku wooh! (kereta bapak aku sebenarnya). ada 3 pasangan nak akad nikah hari ni. cousin aku yang psgn ke-3. aku kena dok kat luaq sebab aku period.

cuba hampa bayangkan macam mana aku sorang sorang kat perkarangan masjid, dah la hujan. aku pulak bergaya tak kena tempat. pakai baju kurung moden dengan shawl bling-bling dan wedges. oh my god, so terokkk :D lepas tu tiba-tiba tok kadi tu menjerit marah-marah. actually dia marah kat sorang kakak photographer ni, dia masuk masjid pakai short dress kaler putih pastu tutup sikit dengan cardigan pendek. uhh, sungguh seksi tapi dia dikira takdak adab. ya la, fikir sikit boleh? nak datang masjid pakai macam tu buat apa, kan kena free dengan tok kadi tu.

aku balik rumah dah lewat sangat. dan sekarang aku online. aku masih lagi fikir pasai husaini dan kenapa aku menangis. hurm, pelik jugak noh aku ni. tak pernah nangis sampai merembes rembes air mata. kalau afif haritu just airmata menguap ja. uhh. :D selamat membaca :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...