Thursday, December 9, 2010

Drama kisah cinta buatan sendiri :D Just read!

Heyy :)
Cuti sekolah ni bosan sikit so aku rajen habiskan masa aku tengok tv.Movie la,drama la,macam macam.Haish,itu tak termasuk cerita cerita yang aku tengok kat youtube.Lagu soundtrack semoa aku hafal habeh.*Ya rabbi!

So aku nekad nak buat drama sendiri.*Taktau mai mana idea ni.Terok jugak kalau fikir balik sebab aku bukan ada kamera video pon.Harap kamera biasa pon takdak.Haish,miskin kan?Hahaha,okayyy.Drama buatan sendiri ni akan bernaung di bawah FARHANA SENOI PRODUCTION SDN. BHD. Cun tak nama company aku?Aku amik 5 saat untuk fikit nama company aku.Hee :) Dan aku percaya ini yang terbaik.FARHANA SENOI ;0

Tajuk drama ni CINTA KITA.Insyaaallah kalau aku tulis saja kat blog ni tanpa video pa apa,tadak masalah kot?Yg penting bagi aku,hampa baca dan terhibur!Okeh,mari aku perkenalkan pelakon pelakon dia.Semoa pelakon ni tak wujud pon so hampa semua jgn harap nak jumpa depa nih.Hee :)

1. MUHAMMAD ILMAN QAYYUM.Laki ni senoi sikit dan super cute.Muka dia,perangai dia dan semoa keletah dia lawak gila.Semoa pompuan kasi LIKE sama dia kecuali sorang ni.Nanti aku tulis pasal dia.Dia ni berumur 24 tahun dan dalam drama ni kerja sebagai ketua arkitek di company bapak dia.

2. FARAH QISTINA.Ini la pompuan yg DISLIKE si Qayyum tu.Farah ni bukan la jahat ka apa.Dia baik dan cun pon ada.Just memang dia tak suka si Qayyum tu sebab Qayyum tu pernah kutuk dia secara tak sengaja depan jejaka idaman Farah ni.Angin satu badan teroih si Farah ni dekat Qayyum.Umur dia 23 tahun dan dia pon arkitek hebat.Dia selalu bersaing dengan Qayyum.

3. AMY AFIRAH.Ini sepupu Qayyum dan kawan baik Farah.Watak paling baik dan suci dalam drama ni.Selalu tolong Farah dalam apa jua masalah.

4. ERA UFIYA.Ni kembar Amy.Jahat dan kejam.Taktau pasepa dia berbeza dengan Amy yang mulia.Hahahh.Dia dah jatuh hati dengan Qayyum dari kecik lagi dan akan cuba buat apa saja supaya Qayyum suka dia jugak.

5. MEGAT ARASH SHAZRIQUE.Huwahhh.I love him much!Ini la jejakan idaman Farah.Sungguh hensem dan menawan.Kacak!Dalam diam sebenaqnya dia suka dekat Amy!Fuh,aku teringin nak jadi Amy :D

6. ISYRAF ADRYY.Laki ni hensem jugak dan suka kat Farah.Farah memang tolak dia mentah mentah sebab Isyraf ni kaki pompuan.Tapi Isyraf takkan mengalah sikit pon untuk mendapatkan Farah sebab tu amanah mama dia untuk kaut harta Farah bila parents dia mati.

Thats all about CINTA KITA. Nantikan sinopsis dan EPISOD SATU!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...