Wednesday, December 29, 2010

Sekolah rendah dan menengah :D

Hey :)

Dulu dan sekarang, aku berbeza gilo. Tak sama langsung walau sikit. Okay sini sini berkumpul aku nak cerita :D

Time sekolah rendah :-

1. Aku tak pakai tudung.
2. Kalau out pun pakai shorts dgn t-shirt jaa.
3. Loqlaq lebih.
4. Gelak mmg tk boleh kawal. Sapa pon nk lawan kena makan Strepsils dulu, takut sakit tekak XD
5. Cukup tk malu. Hahahha ini mmg fakta. Fakta yg tepat dn benar. Penting dn bermakna. Ada sebab dn akibat. *Hasil baca Sejarah dan Kita semalam :D
6. Mmg mulut tempayan. Rahsia baik toksah cerita kt aku, buat lingkop jaa. Tk percaya, tanya member-member. Kesian depa :')
7. Kuat layan tv. Hisy cerita apa pun semua tengok, tk kisah bosan ka tk. Yg penting, masa terisi dgn tgk tv. *Sumpah aku bangang =='
8. Aura buat lawak sentiasa ada. Sampai oreng kata ; Weh Farhana hg pi dok jauh jauh. Satgi kerja aku tk jadi dok dengaq hg cakap jaa.
9. Aku tk layan soreng pun budak laki. Sungguh! Semua aku anggap kawan baik ja, langsung tk terfikir nk kapel. *Budak budak kan ?
10. Kalau oreng kutuk aku pun aku mesti kata ; Hah betoi ka ? Kureng asam betoi ! Biaq pi kat dia, tak guna lawan dengan oreng macam dia !

Time sekolah menengah ni :-

1. Aku pakai tudung dah. Start dari bulan March 2009.
2. Kalau out tu pikiaq dua tiga kali nk pakai baju ketat. *Insaf XD
3. Ke-loqlaq-kan aku dah kureng. Makin besaq makin reti bahasa. Baguih la kan ?
4. Dapat control gelak supaya tk kuat sangat. Sesuai dengan keadaan laa. Tapi kadang kadang tu terlepas jugak.
5. Entah bila dah besaq ni tau jugak aku nak malu kalau tertumpah kuah laksa sikit. Dulu kalau tumpah satu mangkuk pun still buleh kata ; Aku kisah apa ?
6. Aku buleh simpan rahsia, supaya tk mengaibkan oreng. Ya la tk baik kan ? Kesian member :)
7. Aku dah jarang tgk tv kecuali ada cerita bersiri yg best. Tu pun kdg kdg miss. Tk tringin pun nak cari alternatif nk tgk ulangan dia. Tanya oreng lain yg tgk sudah laa.
8. Aku rasa aku dah tak kelakar la sekarang. Macam biasa ja normal. Tk tau la kot kot ada lagi member kata aku still melawakkan. XD
9. Boleh kata layan jugak tapi aku layan yg aku suka ja. Terutama Pacikkk Afif ! Hahah :D
10. Kalau ada oreng kutuk aku sekarang, tk sah kalau tk balas. Mesti balas walau satu perkataan, Hareii !

Hahah :D Actually banyak lagi perbezaan. Tapi aku tulis sepuluh jaa. *Aku dah tk larat menulis. Okay sampai di sini ja. Aku nak tengok Sinetron Bukan Diriku kat Astro Ria. Best gilo cerita tu, aku suuuukaaa :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...