Friday, December 3, 2010

Suukaaa .. :)

Hey :D
Aku malas nak panjang cerita pasal permulaan dia ni.Dah,jom terus baca isi dia.

1.Aku suka tidoq pagi pagi sebab memang aku tak boleh lelap mata time pukul 10 - 11 mlm cmtu.Sedihkan?Tapi taktau pasepa aku bangga.Yeah,boleh jadi vampire lepas ni.

2.Aku suka main dengan anak patung.*Bukan teddy bear nahhh.

3.Aku suka tulis lagu dan tunjuk kat mak so that mak aku boleh komen.*Cesh,mula mula cakap la mak boleh komen apa saja I terima dengan rela.Pastu bila mak kata ala tak syokk pun,mula la nak membebel mak ni tak pandai nilai karya seni :D

4.Aku suka jadi kawan yang banyak mulut dan bijak menghiburkan orang.Rasanya aku dah jadi macam tu ke belom?

5.Aku suka main game dress up,cooking,designing,fashion dan macam macam game pompuan yg lain.*Kalau tak habaq pun orang tau noh?

6.Aku suka beli lip balm banyak banyak dan bermacam perisa.Lepas tu bila aku keluaqq pi mana mana,mesti pakai lip balm ikot kaler baju.Syok tapi pelik sikit kan?=="

7.Aku suka buat bodo bila orang cakap pasal salah aku.Sebab aku tengah merancang macam mana nak nafikannya dan buat orang tu SHUT UP.*Kejam tak?

8.Aku suka bila Wan kata aku Senoi.Sebab aku rasa aku hebatt (?)

9.Aku suka jerit sebab aku rasa memberikan jeritan tu salah satu cara nak bagi aku confident.Tapi yg jadi masalah jeritan aku tu terhambur kat orang yang salah ==" Pastu aku kena marah then muka jadi merah. *Wahhh,ada rhyme!

10.Aku suka makan Oreo,Kinderjoy,Cadbury,Ferrero Rocher,Hershey's Kisses,Mars,Chipsmore,Twisties,Potato Chips,Jack n Jill,Rostik dan tak lupa Mamee :D And I hate Cheezels.Tak sedap :(

11.Aku suka mandi laut daripada kolam dan air terjun.Sebab kolam ada klorin dan air dia clear.Orang lain nampak apa kita buat even dalam air.Kalau air terjun pulak sebab ada batu.Aku ni memang ada masalah sikit dengan batu batu kat air terjun.Asal jalan jalan kejap ja dalam air,dah luka sebab kena batu :'( Rosak kaki aku lama lama.

12.Aku suka kawan dengan lelaki yang jelly jelly sikit daripada lelaki jantan.Sebabnya,aku percaya lelaki jelly jelly daripada lelaki jantan.Yes,lelaki jelly jelly memang menggelikan but I like them.Daripada lelaki jantan yg hidung tak mancung pipi tersorong sorong.Tak tau malu,wekk :P

13.Aku suka amik tau hal orang then bila kena boikot baru la nak sedih semacam.Haish=="

14.Aku suka tumis bawang dan cabai sebab bila kita masukkan cabai dan bawang dalam kuali,dia akan keluarkan bunyi yang sungguh amazing.And I love that sound.Kalau boleh nak rakam masuk youtube =="

15.Aku suka kawan dengan pompuan yang senoi senoi dan sekepala dengan aku.Baru la boleh jadi bestfriend.Ni kalau sikit pun tak serupa perangai macam aku,boleh blah la you I tak suka. *Cehhh,pulun la aku ni.Satgi tadak kawan nangeh pulak!

16.Aku suka main ting ting sebab aku suka lompat.

17.Aku suka jeling pompuan pompuan yang known as gedik dan kurang ajar.Biaq la depa tau sapa lagi gedik dan kurang ajar.Aku ka depa? *Haih,senoinya =="

18.Aku suka buat stai tak kena tempat lepastu mesti ada orang usha pelik.Hish,tu buat aku jadi tak stai teroih. *I merepek ke?

19.Aku suka tulis blog dan aku akan tembak orang yang takdak blog kecuali Afif. *Masalah la aku ni kan?Punya pasal depa la nak ada blog ka takdak.Haish :D

20.Aku suka Afif sangat sangat. *Woohh,beraninya mengaku.Anak sapa la ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...