Wednesday, December 1, 2010

Masalah komputer =="

Haii :)
Hmm aku actually tengah bebai kat komputer aku ni haa.Gedik sangat buat masalah.Geram aku.Virus selungguk takmau nak blah,saja bagi aku kena marah dengan ayah aku.Virus ni semua mana mai ha?Bukan dari aku rasanya.Adik aku kot.Hish,whatever la!

Bukan setakat virus melambak,internet bukan boleh guna pon.Ayah aku tak bayaq lagi kot.Ni pun aku post kat rumah cousin aku.Saja stop by kat rumah dia. *Ceh buat macam dekat sangat rumah kami!

Atas virus yang masuk dan ke-tidak-boleh-guna-an internet, aku dapat macam macam kesusahan.Oh ya lagi satu,memory card yang ada dalam phone aku pon masuk virus jugak.So gambar gambar aku pi Langkawi haritu semua hilang,lagu pon hilang :’(

Yang lagu tu aku tak kisah sangat,sebab semua tu boleh download masuk komputer lagi. *Download la kau bebanyak Cik Farhana oiii,biaq virus masuk lagi.
Yang photo tu aku nak bebai ni.Tak dan upload masuk facebook dah disappear?Hesh,memang la malang nasib aku.

Jadi kepada pembaca blog aku yg dah baca post aku mengenai Langkawi tu,I’m very sorry sebab aku tak sertakan gambar.Mintak maaf ya? :’(
Jadi sekarang aku tampilkan kesusahan aku bila internet tak boleh guna,memory card masuk virus,komputer pun masuk virus :-

1.Aku tak boleh tangkap gambar sebab memory phone aku tak cukup nak tampung.Satu lagu pun dah sesak.Picture boleh capture dua ja. ==”

2.Aku tak boleh update blog sebab bila aku tulis blog kat rumah cousin aku,dia mesti bebai sebab aku tulis blog berjam-jam baru siap.Hahah,sorry ya Cik Izzati.

3.Aku tak boleh bukak facebook kecuali kalau balik rumah Cik Izzati tu.Itupun sekejap ja sebab dia pun nak bukak facebook dia dan berperang dengan bespren dia pasai boypren dia.Ish ish,budak zaman sekarang.. Muda muda dah ada boypren,aku yang tua bangka ni kenapa tadak? *Jeles la tu ==”

4.Aku tak boleh bukak youtube dan cari lagu baru serta lirik lagu Taylor Swift dengan guitar chord dia sekali.Hish,aku saja nak rujuk lagu lagu Taylor Swift sebab stai sangat la lirik lagu dia.Teringin nak buat lagu pastu buat album. *Tak rasa aku over sangat ka?

5.Aku tak boleh tulis novel baru aku dengan tenang sebab banyak notification dari antivirus tu suruh aku buang virus dari komputer aku.Haish,senoi la.Dia nak suruh aku buang tapi kena bayaq.Jadi kepada Encik Antivirus : Nama saya Farhana dan saya masih seorang kanak kanak ribena dibawah umur. Jadi kalau nak buang semua virus tak guna yang awak anti ni dari komputer saya,sila silalah menghadap my daddy untuk confirmation ya?Saya ni senoi sikit,bukan ada duit pon.Setakat Rm30 tu adalah.Tapi sorry la,saya nak outing nanti pakai duit tu.So boleh Encik Antivirus pergi dari komputer saya dan tak payah notice saya lagi?Sebab saya tau KOMPUTER SAYA MEMANG MASUK VIRUS !!!

==”

Pedulikan itu ya :D
Okay bubye.Tidoqqqqq lagi best.Daa, asalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...