Wednesday, December 29, 2010

Nak out nak out nak out :')

Hello :')

Huh mak aku sikit pun tak kisah dengan mogok aku. Bak kata Wan, kureng garam betoi. Mogok kenapa ? Okay berkumpul sekarang aku nak cerita. Hee :D

Tadi dalam pukul 5 petang macam tu laa, aku mintak permission adik aku nak on fb. *Bodohnya bila kena mintak permission nak guna komputer padahal ni komputer sendiri yg punya ==' Lepas tu tetiba ja rasa bosan semacam, raba raba muka. Ehh apa ni ? Bijik apa ni ? Kasarnyaa muka !

Teruih masuk dalam bilik untuk tenung cermin. Tiba tiba terpandang henpon kat ataih katil. Uh ? 3 miscalled ? Mula mula ingat takmau layan dah. Tapi bila tengok number ni macam kenai jaa. So tarik nafas check suara terus tekan button hijo. *Cehh sekarang tak kisah dah pasal kredit! Maklum la pakai line :) Tu yg buleh belagak suka hati nii.

See ? Kan aku kata aku kenai number ni. Kak Amal laa ! Okay ini sejarah percakapan aku dengan Kak Amal :-

Aku ; Ni sapo ni ?
Kak Amal ; Farhana eh ? Ni Kak Amal la.
Aku ; Ohh, Kak Amal kaa. Kenapa call ?
Kak Amal ; Besok free tak ?
Aku ; Tak kot. Ehh free. Ehh tak ! Awat pasepa ? *Teruk la aku ni =='
Kak Amal ; Macam ni, esok akak (masih muka normal), Kak Nabilah (masih muka normal), Syaqib (masih muka normal), Mad (masih muka normal) dengan Afif (mata teruih terbeliak, semangat pastu teruih berdiri!) ..
Aku ; Ya ! Nak pi mana ? *Senoi =='
Kak Amal ; Err nak pi VM, pukui 12 tengah hari. Buleh ?
Aku ; Hmm esok tu memang free tapi nanti Farhana confirm lain nah ?
Kak Amal ; Okey okey. Confirm esok pagi pun takpa. Harap Farhana buleh pi la sebab esok Kak Amal dengan Kak Nabilah ja pompuan.
Aku ; Alo haritu Farhana soreng ja pompuan keluaq dengan depa takdak pa pun. Hahah XD
Kak Amal ; Hahha XD Okey la, ni Afif kata kalau Farhana buleh pi, ajak Syamira sekali nah ?
Aku ; Pasti! Insyaallah ya. Bye.
Kak Amal ; Bye.

Itu keseluruhan perbualan aku dengan Kak Amal. :D Bila aku pi dapur mak aku tanya kakak cakap dengan sapo ? Aku jawab laa cakap dengan soreng akak senior ni. Depa ajak keluaq esok pi VM pukui 12 . Fuh tak dan aku tanya lagi buleh dak aku nak join , mak aku kata takpayah ikut laa ! Duk rumah ja tolong mak.

Hush aku ada la pujuk sikit sikit. Akhirnya kena lebih teruk jawapan mak muktamad ! Tak buleh tak buleh dan tak buleh !

Aku amik keputusan untuk mogok makan. Aish mak aku buat tak kisah jaa ? Alo mogok makan 30 minit ja sapo nak kisah ? ==' Ceritanya berakhir bila aku pi melantak bihun goreng yang ada bawah tudung saji :')

Okay sekarang nak pi text Kak Amal cakap sorry sebab tak buleh join :'( Bye.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...